wtorek, 2 sierpnia 2011

Pizza II

0
Z powodów zdrowotnych miałam dziś wolne. Aby ten dzień nie był do końca zmarnowany, jak tylko się "ogarnęłam", zabrałam się do wypieku pizzy. Tym razem skorzystałam z innego przepisu. Poprzednia pizza wyszła za mała jak na 4 osobową rodzinę, w której, w dodatku jeden członek je ponad normę. Ten przepis pochodzi z bloga www.mojewypieki.blox.pl
Cytuję:
Składniki na 3 spody do pizzy (każdy o średnicy 30 cm):

1 łyżka suchych drożdży lub 25 g świeżych
1,5 szklanki ciepłej wody
3,5 szklanki mąki
1 łyżka oliwy z oliwek
1,5 łyżeczki soli

Użyłam świeżych drożdży i z podanej ilości zrobiłam 2 kwadratowe pizze. Niestety zapomniałam do ciasta dodać ziół. Każdy na swój kawałek wrzucił to co lubi :)Na mojej połówce znalazły się smażone z cebulką grzyby, salami, oliwki zielone, słonecznik, ajwar no i oczywiście ser żółty.





No Response to "Pizza II"

Prześlij komentarz