wtorek, 4 października 2011

Paszteciki z grzybami

3
Dzisiejszy obiadek, jako dodatek do zupy gulaszowej. Z podanego przepisu wyszły mi 24 sztuki. Wzorowałam się na tym przepisie: http://kotlet.tv/kapusniaczki



Składniki na ciasto:
3,5 szklanki mąki pszennej
20 g drożdży
200 ml mleka
łyżeczka cukru
łyżeczka soli
jajko
1/2 kostki masła

Nadzienie:
grzyby
cebula
bułka tarta

Usmażyć cebulkę, dodać drobno posiekane ugotowane grzyby, na koniec aby zagęścić farsz dodać bułkę tartą (niekoniecznie).

Piec 15 minut w temp 200 stopni.



3 Response to Paszteciki z grzybami

4 października 2011 17:32

Moja babcia robi bardzo podobne do barszczu. Podoba mi się pomysł podania ich z zupą gulaszową :)

4 października 2011 18:53

to mój ulubiony po uszkach dodatek do barszczu :)

9 października 2011 16:45

W mojej szkole wiele osób się nimi zajada. Sama nigdy nie próbowałam, ale wyglądają bardzo apetycznie :D

Prześlij komentarz